آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»کامپیوتر»خدمات شبكه»صنایع هوش مصنوعی سلامت سازان سهند IT
صنایع هوش مصنوعی سلامت سازان سهند IT-pic1

صنایع هوش مصنوعی سلامت سازان سهند IT

صنایع هوش مصنوعی سلامت سازان سهند با تلاش جمعی از متخصصین علوم میان رشته ای و محض در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را با کوله باری از تجربه پیشین در مدیریت شرکت های خرد آغاز نمود.

هدف و رسالت شرکت در راستای گسترش محاسباتی و کاربردی متدولوژیهای نوین فناوری اطلاعات و علوم رایانه در حوزه بهداشت و درمان، در قالب رشته های نوظهوری همچون انفورماتیک پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت می باشد. در کنار این هدف، شرکت صنام سهند نیازمندیهای بازار فناوری اطلاعات را با توجه به سابقه چندین ساله در مباحثی همچون امنیت و ارتباطات ، توسعه سخت افزاری و طراحی پورتالهای اطلاع رسانی را در دستور کار قرار داده است .


سطح تحصیلات مدیران و متخصصین شرکت به شرح مقابل می باشد : ۲ نفر در سطح دکترای تخصصی، ۳ نفر در سطح کارشناسی ارشد و ۲ نفر در سطح کارشناسی. با توجه به میانگین سنی ۲۷٫۹ و انحراف معیار ۳٫۲ سال سن مدیران اصلی شرکت(در سال ۹۴) این شرکت تیمی جوان محسوب می شود. لازم به ذکر است که تنی چند از اعضای شرکت عضو بنیاد ملی نخبگان یا دارای اختراع و یا مدرس دانشگاه مرتبط با حوزه فعالیت می باشند

شرکت صنام سهند در دورنمای سالانه خود قصد دارد تا با یاری خداوند متعال با تبدیل شدن به شرکتی دانش بنیان مبتنی بر فناوریهای نوین حوزه انفورماتیک پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت، گامی را در جهت اعتلای دانش این مرز و بوم بردارد .
www.sanamsahand.com
09141046706 علیزاده


آگهی دهنده: masoud
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان آذربایجان شرقی - تبریز - خدمات شبكه در تبریز
آدرس: تبریز،خیابان طالقانی، ارک جدید، نبش کوچه میناساز، ساختمان 26، طبقه اول
به روز شده در:۱۳۹۴/۴/۵
بازدید: 648 بار
ایمیل: