آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»کامپیوتر»خدمات شبكه»دوره های آموزش شبکه
دوره های آموزش شبکه-pic1

دوره های آموزش شبکه

آموزش امنیت شبکه و اطلاعات
با توجه به اهمیت مباحث امنیت در دنیای امروز ، فعالیت در این زمینه نیازمند دانش و تجربه بالا می باشد که این دانش معمولاً در قالب دوره های آکادمیک ، سریع تر و بهتر به دست می آید در زمینه امنیت ، مؤسسه نورانت (NooraNet) دوره های آموزشی شرکت های EC-Council ، ISC2 و ISACA را ارائه می دهد.
تنظیمات شبکه

دوره CEH
در این دوره افراد را با Checklist های امنیتی آشنا نموده و توانایی بررسی سیستم امنیتی موجود ، ابزار شناسایی نقاط ضعف سیستم و بالاتر از همه متودولوژی های تعیین وضعیت امنیت یک سازمان توسط تست های نفوذ را به افراد اعطا می نماید.
دوره CHFI
آن دسته از افرادی است که مبادرت به کاوش و بررسی عمیق در زمان پس از وقوع حملات هکرها (مانند جمع آوری شواهد به منظور پیگرد قانونی) می ورزند در دوره CHFI آموزش می بینند.
دوره ECSA
هدف در دوره ECSA پرورش نیروی متخصص به عنوان تحلیل گر که با بهره گیری از متدها و تکنیک های تست نفوذ به یک شبکه ،جهت اجرای تشخیص موثر و کاهش ریسک و برقراری امنیت زیر ساخت شبکه را فراهم می سازد.
دوره CISSP
مدرک CISSP عمق و وسعت دانش یک فرد را با تمرکز بر 10 دامنه امنیت اطلاعات (Information Security) مورد ارزشیابی قرار می دهد.
دوره CISA
این مدرک، به عنوان استانداردی برای افرادی است که فناوری اطلاعات و سیستم‌های کسب و کار سازمان‌ها را بازرسی، کنترل، مانیتور، و ارزیابی می‌کنند. این مدرک مورد تائید موسسه استانداردهای ملی آمریکا (ANSI) است .
دوره (OSCP(PWB
فاصله زیادی بین امنیت تهاجمی و تدافعی وجود دارد. این فاصله به قدری است که یک فرد دوازده ساله می تواند از یک متخصص امنیتی پیشی بگیرد. اگر این جداسازی در زمینه های تدافعی و تهاجمی به قدر کافی تفکیک شده باشد، مدیران شبکه و متخصصان امنیتی تدافعی، متوجه می شوند که آنها نیمی از معادله را می دانند و بنابراین اکنون باید حملات را بشناسند.
سرقت، احساس امنیت شخصی شما را از بین می برد. حس امنیت شخصی شما را می توان دوباره برقرار کرد اما مشتریان شما ممکن است به این میزان بخشنده نباشند و منجر به خسارت فراوان مالی برای کسب و کار شما شود
دوره (OSWP(AWAE
دنیای شبکه‌هایی که مملو از نقاط ضعف بودند خاتمه یافته است و امروزه سواستفاده از سرویس‌ها بسیار سخت شده است. برای نفوذ به شبکه‌های پیشرفته امروزی، رویکرد جدیدی مورد نیاز است. دوره (AWAE (Advanced Web Attack and Exploitation شما را از SQL injection ساده فراتر می‌برد و در تست نفوذ برنامه‌های تحت وب، عمیق‌ تر می‌کند.
دوره (OSWE(WIFU
دوره (WiFu (Wireless Attacks برای سازماندهی و تشریح حملات مربوط به وایرلس طراحی شده است و با استفاده از ابزارها و تکنیک‌ها، درک خوبی از نا امنی‌های وایرلس را به مخاطبان می‌دهد.
_________________________
جهت اطلاع از شروع دوره با شماره 02188933539 و 09199059532 تماس حاصل فرمایید.
سایت ثبت نام: www.rayantamirat.com


آگهی دهنده: انستیتو انفورماتیک کامتک
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات شبكه در تهران
آدرس: تهران میدان ولیعصر ، مجتمع ایرانیان ، طبقه 8 ، واحد 5
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۱/۱۱
بازدید: 1185 بار
ایمیل: